Form

HVILKEN FORM PASSER JER?



Uanset om I ønsker indblik i Teams, Outlook og/ eller OneNote og Planner - eller en kombination af en eller flere platforme - skal vi afklare, hvilken form det skal have 



Det afhænger af økonomien og hvad I har brug for:


  • Ønsker I blot lidt inspiration og et indblik? Så er et foredrag eller gå-hjem-møde en god start.

  • Skal vi hjælpe jer til at afklare hvilken platform, der virker bedst for jer, kan vi enten holde et afklarende møde inden, eller vi kan afholde kurset, som en workshop med plads til dialog og input fra deltagerne.

  • Har I brug for at sikre implementeringen og at ændre jeres arbejdsprocesser? Så giver det mening med 1:1-sessioner, så den enkelte medarbejder, får hands on - gerne ad flere omgange.



KURSUS


i Outlook, Teams eller OneNote?

Eller en kombination?



Kursus + 1:1-session

Vores kurser er sammensat af en fælles session på 2 til 4 timer, og dernæst en 1:1-session med hver enkelt deltager på ½-1,5 times varighed.


Varigheden af fælles sessionen og 1:1'en afhænger af hvad indholdet skal være.


Indholdet

I bestemmer, hvordan indholdet skal vægtes og omfanget af det - ligesom vi også skal afklare formen på undervisningen; Skal det være åben inspiration eller målrettet undervisning i fordelagtige ensretninger for teamet - eller et sted midt imellem?


Vi holder gerne møde med jer eller taler sammen over telefonen inden et kursus for at afklare, hvad I ønsker.


Praktisk 

Kurset foregår hos jer - vi underviser i hele landet. I skal ikke have pc'er med ved fælles-undervisningen. Vi har underviser-pc med. Der medfølger kursusmateriale til alle.


1:1'erne foregår ved folks egne pladser. Vi assisterer gerne med koordinering af 1:1'erne.


WORKSHOP


Hvis I har brug for hands-on-tid i undervisningen, for bedre sammen at afklare, hvilke arbejdsprocesser I ønsker at implementere, giver det mening at afholde kurset som en workshop i stedet for at have efterfølgende 1:1-sessioner.

FOREDRAG / GÅ-HJEM-MØDE


i Outlook, Teams eller OneNote?

Eller en kombination?



Foredrag eller gå-hjem-møde?

Vi afholder foredrag på 1, 1½ og 2 timer.


Indholdet

I bestemmer, hvordan indholdet skal vægtes og omfanget af det. Ønsker I åben inspiration til den enkelte og teamet? Eller skal det mere være konkrete råd til fordelagtige ensretninger for teamet - eller et sted midt imellem? Lad os tale sammen om, hvad I ønsker.


Praktisk 

Foredraget foregår hos jer - hvor som helst i landet.

KONSULENT


Som konsulent hjælper vi med afklaring af jeres behov ved at få indblik i jeres arbejdsprocesser og forstå jeres ønsker. Så sparrer vi med jer om hvad de forskellige programmer bedst kan tilbyde, så I har bedst mulige forudsætning for at beslutte jer for nye arbejdsprocesser.

HVAD KOSTER DET?



Vi har to prisstrukturer - afhængigt af om I ønsker at have en fast pris pr. deltager (til interne kurser) eller om det kan være variabelt - eller om I ønsker et foredrag?


KURSUSPRIS

 

Ubegrænset antal deltagere

  • 2 eller 3 timers fælles undervisning for hhv. 9.000 eller 10.000 kr.

 

  • 1 times 1:1-session pr. deltager for 1.000 kr. pr. times session.

 



Ubegrænset antal deltagere. Vi anbefaler dog min 4 og max 24 deltagere på et hold, så der er plads til dialog undervejs.


Der følger kursusmateriale med til alle.

    10.000 kr.     +   1.000 kr. pr. 1:1

    FAST DELTAGERPRIS

     

    Minimum 10 deltagere

    • 2, 3 eller 4 timers inspirationsoplæg og 1 times 1:1-session for 1.900 kr. pr. deltager.


    Denne model er særligt brugt i virksomheder, der tilbyder kurset internt med en fast kursuspris.



    Minimum 10 deltagere.


    Der følger kursusmateriale med til alle.

    1.900
    kr. pr. deltager

    FOREDRAG

     

    Ubegrænset antal deltagere

    • 1 time koster 7.000 kr.

     

    • 1½ timer koster 8.000 kr.

     

    • 2 timer koster 9.000 kr.

     

    • 3-4 timer koster 10.000 kr. 




    Ubegrænset antal deltagere.


    Handouts og online klikvejledninger.

    7.000 - 10.000 kr.

    HVAD SIGER ANDRE?


    Sjældent har jeg været på et kursus, som så hurtigt har ændret min arbejdsdag - vel at mærke til det POSITIVE! Jeg er helt høj over en ryddet indboks og en overskuelig opgaveliste.



    Jens Thor Hansen, Managing Director, Knudsen Plast A/S

    Positiv oplevelse og effektivt kursus. Vi gennemførte kurset for alle marketingafdelingens medarbejdere samtidig, og det alene gav en god fælles forståelse og dialog om hvordan vi skulle bruge de mange muligheder i Outlook.


    Henrik Høgstrup,
    Head of Sales & Marketing,
    Lalandia A/S

    Undervisning i smart brug af Outlook burde være obligatorisk på de fleste arbejdspladser, hvor man dagligt benytter Outlook som et af de primære kommunikations-værktøjer.


    Kombinationen af kursus og individuel session er lige det der skal til, for at få det nødvendige udbytte heraf. Mine medarbejdere kan ikke komme hurtigt nok på kursus


    Jeanne Rosenvinge,
    P&C Manager, Telia A/S

    Troede egentlig at jeg var super-bruger i Outlook indtil jeg kom på kursus hos BestPerformance ;-)

    Dejligt at kunne lære så meget nyt på så kort tid om et system vi ikke kan undvære og bruger så meget.


    Dette kursus skulle være obligatorisk for os alle som bruger Outlook! Sikken en øjenåbner!



    Helene Koers, Owner, Flexkapacitet ApS

    KONTAKT OS


    Adresse: Skovbogårds Allé 10, 2500 Valby

    Telefon: +45 26 70 11 53

    Email: info@bestperformance.dk

    CVR.NR: 32848052

    LIDT MED SMÅT


    Vi afholder kurser i hele landet. 

    Læs mere om vores priser under hvert kursus og detaljerne her.

    Læs mere om vores datapolitik her.

    KLIKVEJLEDNINGER, ©BestPerformance

    HUSK du behøver ikke at printe den!

    Ved at benytte vores hjemmeside accepterer du, at vi anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer.

    Godkend